Składanie reklamacji
Aby zgłosić reklamację, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Przygotowanie oświadczenia
Do przesyłki dołącz wypełnione oświadczenie zwrotu/reklamacji, zawierające:
- Imię i nazwisko
- Adres e-mail lub adres do korespondencji
- Numer telefonu
- Numer produktu oraz przyczynę reklamacji
- Datę zakupu i datę wystąpienia wady
2. Odesłanie produktu
Do reklamowanego produktu dołącz wszystkie jego akcesoria oraz kopię faktury/paragonu zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt prześlij na adres:
GoodGlow
Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/45
Polska
Zwrot towaru
Masz 14 dni na zwrot towaru zgodnie z obowiązującym prawem. Aby odstąpić od umowy:
- Wypełnij oświadczenie o zwrocie
- Dołącz je do paczki ze zwracanym produktem/produktami
- Dodaj wszystkie akcesoria oraz paragon lub fakturę
Adres do zwrotów:
GoodGlow
Al. Komisji Edukacji Narodowej 11/175
02-792 Warszawa
Polska
Ważne informacje
- Na oświadczeniu podaj swoje dane: imię, nazwisko, e-mail użyty do zakupu, datę zakupu oraz numer konta do zwrotu pieniędzy.
- Zwrotowi podlegają jedynie produkty fabrycznie zamknięte.
- Nie przyjmujemy zwrotów od firm (z wyjątkiem jednoosobowych działalności gospodarczych w określonych przypadkach).
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.