Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Aby zgłosić reklamację, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Przygotowanie oświadczenia

Do przesyłki dołącz wypełnione oświadczenie zwrotu/reklamacji, zawierające:

  • Imię i nazwisko
  • Adres e-mail lub adres do korespondencji
  • Numer telefonu
  • Numer produktu oraz przyczynę reklamacji
  • Datę zakupu i datę wystąpienia wady

2. Odesłanie produktu

Do reklamowanego produktu dołącz wszystkie jego akcesoria oraz kopię faktury/paragonu zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt prześlij na adres:

GoodGlow
Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/45

02-797 Warszawa


Polska


Zwrot towaru

Masz 14 dni na zwrot towaru zgodnie z obowiązującym prawem. Aby odstąpić od umowy:

  • Wypełnij oświadczenie o zwrocie
  • Dołącz je do paczki ze zwracanym produktem/produktami
  • Dodaj wszystkie akcesoria oraz paragon lub fakturę

Adres do zwrotów:

GoodGlow
Al. Komisji Edukacji Narodowej 11/175
02-792 Warszawa
Polska

Ważne informacje

  • Na oświadczeniu podaj swoje dane: imię, nazwisko, e-mail użyty do zakupu, datę zakupu oraz numer konta do zwrotu pieniędzy.
  • Zwrotowi podlegają jedynie produkty fabrycznie zamknięte.
  • Nie przyjmujemy zwrotów od firm (z wyjątkiem jednoosobowych działalności gospodarczych w określonych przypadkach).
  • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.